Nyckelutlämning brevlådor

Hej!

Nu har vi haft nyckelutlämning. Tack för trevliga samtal under kvällarna!  Om ni inte har hämtat er nyckel så ligger den i er ”gamla” brevlåda. Kolla gärna att nycklarna fungerar och hör av er om det är några problem. 

Ha en härlig sommar!

/styrelsen