Hej!
Nu har vi haft nyckelutlämning. Tack för trevliga samtal under kvällarna! Om ni inte har hämtat er nyckel så ligger den i er ”gamla” brevlåda. Kolla gärna att nycklarna fungerar och hör av er om det är några problem.
Ha en härlig sommar!
/styrelsen
